Je hebt veel aan je hoofd, het werk neemt toe, je tijd is krap…
… laat mij je assisteren, doe zelf wat jou het meeste oplevert!

Je bedrijf groeit. Je hebt een overvolle agenda en het werk op kantoor stapelt zich op. Hoe meer je groeit, hoe meer bijkomende zaken er op jouw bureau belanden. Bepaald niet je favoriete bezigheden, want ze beperken je in je vrijheid, maar ja… er moet wel iets mee gedaan worden.
Het spreekt vanzelf dat je veel liever werkt aan dingen die je graag doet en waar je geld mee verdient. Gewoon omdat je er goed in bent en er energie van krijgt. Maar wie pakt nu die tijdrovende bijzaken op en neemt verantwoordelijkheid?

Weg met bijzaken die de groei van je bedrijf in de weg staan
De telefoon gaat en als je ziet wie het is bedenk je gauw wat je gaat zeggen omdat je nog geen tijd hebt gevonden om de offerte te maken die je hem hebt beloofd. De bespreking met een potentiële opdrachtgever is uitgelopen. Je hebt een brommende schedel gekregen omdat je daarna nutteloos in de spits zat. Gelukkig wel wat telefoontjes kunnen afhandelen. Terug op kantoor gauw even de mail gecheckt. Wat een lijst! Even de belangrijkste beantwoorden en dan die offerte…

Als je dit herkent ligt het écht niet aan jou

  • Het is alsof je steeds minder tijd hebt, er is van alles waar je niet aan toekomt.
  • Je hebt niks met administratieve handelingen, je besteedt je tijd liever aan geld verdienen.
  • Op kantoor dreigt een chaos. Er moet eens efficiënt structuur aangebracht worden.
  • Je hebt (tijdelijk) geen secretaresse. Nu heb je iemand nodig die snel oppakt wat jij het liefst laat liggen.
  • De prestaties van enkele medewerkers blijven achter bij de verwachting, maar zelf heb je geen tijd om ze te helpen.
  • De markt vraagt erom dat je gecertificeerd raakt, maar wie gaat dat regelen?
  • Je hebt geen tijd voor wet- en regelgeving en een ingewikkelde documentenstroom.
  • Je wilt meer structuur in je bedrijfsprocessen en zoekt iemand die dat regelt.
  • Je zoekt iemand om te sparren over je marketingstrategie en een plan op te stellen.
  • Je hebt een presentatie nodig om je te profileren bij een potentiële opdrachtgever.
  • Je hebt een (nieuwe) website nodig die smoel heeft en waar je klanten mee gaat winnen.
  • Je dreigt grip op verzuim en andere personele zaken te verliezen, terwijl dat niet nodig is.

Je zult best dingen lezen waarbij je met een glimlach denkt: “Bij mij gelukkig niet”. Maar geef eens toe… hoeveel van de punten die ik hierboven noem spelen bij jou? Het is beslist niet zo dat je er vooral als ZZP’er mee te kampen hebt omdat je vrijwel alles zelf moet doen en daarom steeds meer naar het weekend schuift. De ervaring heeft geleerd dat ook ondernemers met een klein of middelgroot bedrijf ermee te maken krijgen wanneer ze groeien. Ik hoor ze regelmatig een opmerking maken als: “Hoe meer mensen ik aanneem, hoe meer ik zelf te doen krijg” of “Wie pakt dit nu op? Ik dacht dat ik daar mijn mensen voor had” of “Wie neemt er verantwoordelijkheid? Als er iets fout gaat ligt het ineens op mijn bureau” of “Ze gingen gewoon naar huis en ik zat zaterdag op kantoor”. Als je dit herkent ben je echt niet de enige.

Met een personal assistant kan het heel anders
Als ervaringsdeskundige op het gebied van kwaliteitsmanagement, personeel en organisatie, directiesecretariaat, communicatie, coaching en re-integratie wordt de (tijdelijke) behoefte aan ondersteuning die je mogelijk hebt snel en efficiënt ingevuld. Daarvoor is het niet nodig telkens bij jou op kantoor te komen. Er kan veel worden geregeld op afstand. Zo is jouw personal assistant tevens virtual assistant.

Laat jouw zorg mijn uitdaging zijn

sf2a1840k1000

Als rendement assistent en sparringpartner met meer dan 25 jaar ervaring help ik je te excelleren in wat je graag doet. En wat voor jou bijzaak is, zul je bij mij in goede handen weten. Nu ook wanneer er behoefte is aan re-integratie van een medewerker.

Meld je hier aan voor een vrijblijvend oriënterend gesprek

AANMELDEN

Uit de Blog

Meer tijd voor wat jou het meeste oplevert!

MEER INFORMATIE

Wat doet dit nu eigenlijk met jou?

  • Je werkt hard, maar je komt moeilijk vooruit.
  • Je hebt het gevoel dat je de tijd ontglipt.
  • Je moet jezelf voortdurend motiveren.
  • Desalniettemin moet je je vak uitoefenen met een glimlach.
  • Je wilt opschieten en meer werk binnenhalen.
  • Je wilt financieel onafhankelijk zijn.
  • Je wilt de waardering die je toekomt.
  • Je wilt tot een verandering komen.

En wat voor gevoel heb je daarbij?

  • Je vraagt je af of het wel goed komt.
  • Stress.
  • Soms best eenzaam.
  • Moeilijk als je je telkens zorgen maakt.
  • Machteloosheid.
  • Onzekerheid omtrent je existentie.
  • Je weet gelukkig toch wel wat je waard bent.
  • Met wat hulp weet je dat je er wel komt.

Dat geeft hoop want…

Zakelijk wil je bijvoorbeeld dit

  • Succesvol ondernemen en groeien.
  • Geen kansen laten liggen door gebrek aan tijd.
  • Delegeren wat je als bijzaak beschouwt.
  • Doen waar je werkelijk goed in bent.
  • Kracht uit waardering door je klanten.
  • Inspirerend werkklimaat met gemotiveerde medewerkers.

En persoonlijk wil je dit?

  • Financiële onafhankelijkheid.
  • Meer tijd en geld voor leuke dingen.
  • Meer tijd voor familie en vrienden.
  • Groeien als mens en ondernemer.
  • Erkenning als expert op jouw vakgebied.
  • Voorbeeld zijn voor anderen.
Meer tijd voor wat jou het meeste oplevert!

MEER INFORMATIE